Середа, 15.05.2024, 12:30
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
корисні посилання
Статистика
Вхід на сайт
Пошук
ВІДДІЛ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ
Відділ ДВС
СЕТАМ
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Головна » 2015 » Липень » 2 » Працівники управління юстиції взяли участь у виїзному засіданні Громадської ради
11:02
Працівники управління юстиції взяли участь у виїзному засіданні Громадської ради

   25.06.2015 року начальником управління юстиції  - Захарченко Л.М. , начальником реєстраційної служби – Бартко Т.М., заступником начальника служби – начальником відділу державної реєстрації актів цивільного стану  - Расюк О.І. взято участь у виїзному  засіданні Громадської ради створеної при Київськой обласній державній адміністрації, яке відбулося  в приміщенні будинку культури на запрошення міського голови – Спичака М.А.

    На засіданні були присутніми директори підприємств, установ, організацій міста Ржищів, працівники Ржищівської міської ради, представники громадських та благодійних організацій  створених в місті.

  Під час даного засідання доповідав Голова комітету по реформі місцевого самоврядування,  самоорганізації та сприяння розвитку громадянського суспільства – Чепець Володимир Іванович, який висловив переконання, що проведення адміністративно-територіальної реформи, сприятиме народженню економічно самодостатніх та сильних громад, які отримають суттєвий фінансовий ресурс, чималі владні повноваження і можливість розпоряджатися ними на власний розсуд.

     З питань децентралізації влади виступила начальник реєстарційної служби  - Бартко Т.М., яка доповіла про те що,  Мін’юстом підготовлено 2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна:

  • «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
  • «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

    Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадять вільний вибір суб'єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано:

  • органам місцевого самоврядування та держадміністраціям;
  • нотаріусам (незалежно від посвідчення нотаріальної дії);
  • акредитованим Мін’юстом банківським установам;
  • держвиконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно).

Вказані законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг.

   Законопроекти забезпечать належне фінансове забезпечення діяльності у сфері державної реєстрації завдяки процедурі розподілу адміністративного збору:

  • адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг;
  • у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб'єкта;
  • фінансове забезпечення інших реєстраторів здійснюється за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів відповідно до законодавства.

 

Переглядів: 308 | Додав: Kira | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0